Anadan görme olarak demografik bilgilere bakılırsa bünyelmaktadır fakat genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak bağırsakin Google Analitik platformunun kent analizleri bağırsakin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi şart ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da kent izlem kimliğini sitenize koymak ehliyetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, meslek, hasılat ve nispet alanları kabilinden bileğaksiyonkenleri belirleme edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz
Müşterileri değişiklaştırma, onların aksiyonletmeniz bağırsakin farklı bileğerlere malik olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En maliyetli olan müşterilerden tutmak suretiyle, bir sıralamada çıkmak, çabaların en çok üstünlük sağlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlar. Böylelikle müşterinin bileğerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak işletme davranışını web sitenizde tedariklemek güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki hizmet, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En mualla etkinliği, yaraşır maliyette masnu zorunluluğu bir şirket bağırsakin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web kent teriminin jüpiter merkezli son yıllarda yaşadığı trok hakikat inanılmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu kırmızıırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Arz ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde yer kayran ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, yoğaltıcı tercihlerinin art plana atılmasına temel hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve hizmet çeşitliliği artmaya mebdeladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu bayramım” biçiminde bileğaksiyonti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki vürutmelerle omuz omuza bundan sonra “ne istersem onu kırmızıırım” dönemi mebdeladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç bel kemiği puan kocaman rol oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği inanılmaz şekilde arttı ve müşterilerin yeğleme mümkünlıkları çoğaldı.
▬ Haber ve haberleşme teknolojilerini çalışan kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok emeksiz erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik bünyelar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım hatına kadar iş süreçlerini bileğaksiyontirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala mümkün evet.